معاون دانشکده علوم پزشکی گراش نسبت به بازگشت رنگ زرد کرونایی به این شهرستان هشدار داد و افزود: شهرستان گراش به همراه سه شهرستان جنوبی استان فارس در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند. او ادامه داد: متأسفانه به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در روزهای اخیر آمار مبتلایان در گراش رو به افزایش است.
کد خبر: ۱۰۵۶۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰ 13 July 2022

تابناک فارس به نقل از مهر:علیرضا مساح اظهار کرد: متأسفانه شاهد افزایش تست‌های مثبت کرونا در گراش هستیم و از این رو از همشهریان تقاضا داریم تا دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت و در راستای انجام واکسیناسیون کامل اقدام کنند.

وی از فوتی یک بیمار کرنایی اهل شهرستان بستک در گراش طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر ۴ بیمار مبتلا به کرونا در مرکز آموزشی درمانی امیر المومنین علی (ع) گراش بستری هستند.

معاون دانشکده علوم پزشکی گراش اعلام کرد: از ۳۵ مورد تست گرفته شده در طی بیست و چهار ساعت اخیر جواب ۱۸ مورد آن مثبت بوده‌است.

مساح تاکید کرد: مجموع واکسن تزریق شده کرونا نوبت اول در شهرستان گراش به ۳۵ هزار و ۶۰۶ مورد رسیده است.

این مقام مسئول نسبت به بازگشت رنگ زرد کرونایی به این شهرستان هشدار داد و افزود: شهرستان گراش به همراه سه شهرستان جنوبی استان فارس در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند. او ادامه داد: متأسفانه به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در روزهای اخیر آمار مبتلایان در گراش رو به افزایش است.

معاون‌دانشکده علوم پزشکی شهرستان گراش با اشاره به کاهش محسوس رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این شهرستان، گفت: با توجه به شیوع سویه اُمیکرون در شهرستان گراش، رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی بر اساس طرح جامع مدیریت هوشمند مبارزه با کرونا بیش از گذشته الزامی است.

وی بر استمرار رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تشویق مردم به تزریق دوز سوم واکسن کرونا تاکید کرد.

برچسب ها: کرونا ، گراش ، واکسن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار